bahar net
اللهم صلی علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم
سه شنبه 10 تير 1393برچسب:, :: 1:51 ::  نويسنده : خادم امام زمان

گاهي گلهاي تشنه فکر ميکنند که اگر
تا ابرها قد کشند سيراب مي شوند
ولي
غافل از اينکه ابرها بايد ببارند



پنج شنبه 17 اسفند 1391برچسب:, :: 23:13 ::  نويسنده : خادم امام زمان

ديروز یه دختر با حجاب اومد دانشگاه

یکی از دختراي بی حجاب خواست مسخرش کنه

گفت تازه گی ها دیوونه ها خودشون رو جلد می کنند

همه خنديدند...........

دختره محجبه در جوابش گفت

تا حالا دیدی رو پیکان 48 چادر بکشن؟

این بار هم خنديديم.....
.



سه شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 20:26 ::  نويسنده : خادم امام زمان

 


شنبه 1 مهر 1391برچسب:, :: 17:21 ::  نويسنده : خادم امام زمان

 

صبحی مادری برای بیدار کردن پسرش رفت. مادر: پسرم بلند شو. وقت رفتن به مدرسه است. پسر: اما چرا مامان؟ من نمی خوام برم مدرسه. مادر: دو دلیل به من بگو که نمی خوای بری مدرسه. پسر: یک که همه بچه ها از من بدشون می یاد. دو همه معلم ها از من بدشون می یاد. مادر: اُه خدای من! این که دلیل نمی شه. زود باش تو باید بری به مدرسه. پسر: مامان دو دلیل برام بیار که من باید برم مدرسه؟ مادر: یک تو الآن پنجاه و دو سالته. دوم اینکه تو مدیر مدرسه هستی



پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:, :: 23:37 ::  نويسنده : خادم امام زمان

 

اساساً هرکشوری پایان جنگ ویا هر بحرانی را گرامی می دارد. مگر در پایان هشت سال دفاع مقدس ما پیروز مطلق میدان نبرد نبوده ایم؟ که شروع جنگ که از تلخ ترین روزهای دفاع مقدس است را گرامی می داریم. در این مقاله ما سعی می کنیم که به این مساله بپردازیم که چرا هفته اول جنگ به نام دفاع مقدس نام گذاری شده است؟
و با تاکید بر این که بیش از نیمی از جمعیت کشور را جوانان زیر ۳۰ سال تشکیل می دهند. و با توجه به اهمیتی که دوران دفاع مقدس در تاریخ معاصر ایران داردکه همواره در پی بروز هر جنگی، شاهد جدایی بخش هایی از این سرزمین پهناور به دست بیگانگان بوده است.



ادامه مطلب ...


 

 

سید محمد حسین بهجت تبریزی در سال 1285 هجری شمسی در روستای زیبای « خوشکناب » آذربایجان متولد شده است.





او در خانواده ای متدین ، کریم الطبع واهل فضل پا بر عرصه وجود نهاد. پدرش حاجی میر آقای خوشکنابی از وکلای مبرز و فاضل وعارف روزگار خود بود که به سبب حسن کتابتش به عنوان خوشنویسی توانا مشهور حدود خود گشته بود.





ادامه مطلب ...


در پی پخش فیلم موهن ضد اسلامی که خشم مسلمانان سراسر جهان علیه ایالات متحده آمریکا و اسرائیل را برانگیخته، مراجع عظام تقلید تقلید نیز به طور جداگانه بیانیه و پیام هایی را صادر کردند که متن کامل آن به شرح ذیل است:

پیام حضرت آیت‌ الله سید علی خامنه ای

بسم الله الرحمن الرحیم - قال الله العزیز الحکیم: یُریدونَ لِیُطفِئوا نورَاللهِ بِاَفواهِهِم واللهُ مُتِمُّ نورِه وَلوکَرِهَ الکافِرون

ملت عزیز ایران؛ امت بزرگ اسلام

دست پلید دشمنان اسلام بار دیگر با اهانت به پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم کینه ی عمیق خود را آشکار ساخت و با اقدامی جنون آمیز و نفرت انگیز، خشم مجموعه های خبیث صهیونیستی را از تلألؤ روزافزون اسلام و قرآن در جهان کنونی نشان داد. 



ادامه مطلب ...


این کوچولوی دوست داشتنی بعد از ۲۴ ساعت از زیر آوار زنده بیرون آمد. 



سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, :: 2:33 ::  نويسنده : خادم امام زمان
سه شنبه 24 مرداد 1391برچسب:, :: 1:19 ::  نويسنده : خادم امام زمان

یکی زین سفره نان خشک برد آن دیگری حلوا


قضا گویی نمی دانست رسم میزبانی را 

 



  

 

پس از برگزاری مسابقات مبتذل یوروویژن که چندی پیش در باکو برگزار گردید، حکومت دست نشانده علیف، طرح دیگری را بر علیه فرهنگ اسلامی این کشور در دست اجرا دارد.


بنا به گزارش خبرنگار بادکوبه؛ مسابقه مبتذل انتخاب زیباترین دختر تمدن های جهان(Mədəniyyətlər Gözəli 2012) قرار است، ماه سپتامبر در این کشور برگزار شود. 




ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ

من خدایی دارم، که در این نزدیکی است نه در ان بالاها مهربان، خوب، قشنگ چهره اش نورانیست گاهگاهی سخنی می گوید، با دل کوچک من، ساده تر از سخن ساده من او مرا می فهمد او مرا می خواند، او مرا می خواهد
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان bahar net و آدرس bahar64.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان